BAŞKAN SAHVET ERTÜRK, DOMANİÇ’İN DÜŞMAN İŞGALİNDEN KURTULUŞUNUN 95.YIL DÖNÜMÜ NEDENİYLE MESAJ YAYINLADI.
Belediye Başkanı Sahvet ERTÜRK, Domaniç’in Düşman işgalinden kurtuluşunun 95. Yıldönümü nedeniyle bir mesaj yayınladı. Mesajında 95 Yıl önce Düşman işgalinde
Devam