VALİMİZ AHMET HAMDİ NAYİR İLÇEMİZDE YEREL YÖNETİCİLERLE BULUŞTU
Kütahya Valisi Ahmet Hamdi NAYİR başkanlığında İlçemizde Değerlendirme Toplantısını Kaymakamımız Bünyamin KARALOĞLU,Belediye Başkanımız Sahvet ERTÜRK, 39 Köy ve Mahalle Muhtarları,
Devam