DOMANİÇ BELEDİYE BAŞKANLIĞI KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ POLİTİKASI

1.1. Genel Olarak

Kişisel verilerin gizliliğinin, güvenliğinin sağlanması ve ilgili hukuki düzenlemelere uyum,DOMANİÇ Belediye Başkanlığı’nın (‘‘Belediye”) en önemli öncelikleri arasında yer almakta olup, bu konuda azami özen gösterilmektedir. Bu kapsamda kişisel verilerin işlenmesine ve korunmasına dair işbu Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası (‘‘Politika’’) ve Belediye bünyesindeki diğer yazılı politikalar ile yönetilen süreç ve hedeflenen amaç; Çalışanlarımızın, Çalışan adaylarımızın, vatandaşlarımızın, ziyaretçilerimizin ve diğer üçüncü kişilerin (‘‘İlgili Kişiler’’) kişisel verilerinin hukuka uygun biçimde işlenmesi, saklanması, korunması konusunda bilgilendirilmesi ve kurumsal kültürümüzün yansıtılmasıdır.... 

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Birimlerimiz vatandaşlarımızın hizmetinde

Domaniç Belediyesi hizmet birimleri 2021 yılında vatandaşların talep ve istekleri doğrultusunda hizmetlerini gerçekleştirdi.

Her birimin üstüne düşen görevlerini eksiz yerine getirdiğini belirten Domaniç Belediye Başkanımız Sahvet Ertürk, “Yardımlar tıpkı çiçekler gibidir ne kadar taze ise insanları o kadar memnun eder düsturu çerçevesinde vatandaşlarımıza elimizden gelenin fazlasını gerçekleştiriyoruz.

Belediye birimlerimiz kapsamında, Fen İşlerimiz biriminde 2021 yılında 24 vatandaşımızın İmar Çapı, 21 vatandaşımızın Parselasyonu, 39 vatandaşımızın ruhsat işleri ve 9 vatandaşımızın yapı kullanma izni verilmiştir.
2021 yılında Emlak servisimizde satış, düzeltme ve intikal işleri toplam 759 işlem yapılmış, 267 arazi, 156 arsa ve 274 bina toplam 697 yeni beyan alınmıştır.
2021 yılında 30 adet Sıhhi İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı, 23 Adet GSM işyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı verilmiştir.
2021 yılında vefat eden (36) vatandaşımız için İlçe mezarlığı ve Çiftlik caddesine Nakil ve Defin işlemlerinde yardımcı olunmuş, Köylerimize, Cenaze Nakil aracımızla 30 cenazenin Çevre il, İlçe Hastanelerinden nakli ve Bursa’ya otopsi nakil işlemlerinde gerekli yardım ve çalışmalar yapılmıştır.
Vatandaşlarımızın çevre il ve ilçelerdeki İş-Kur şubelerine gitmeden Belediyemizde İş-Kur kayıtları, İş-Kur Başvuruları, düzenlemeleri ve İşsizlik başvuruları Belediyemiz tarafından yapılmıştır.
Bu çerçevede vatandaşlarımıza yardımcı olan belediye personelimize, çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim” dedi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir